ponedeljek, 16. februar 2015

#Resničnost je lepša

Virtualni planet. Najboljši mobitel. Tisoče aplikacij, ki nam lajšajo vsakdan. Pa igrice za zabavo. Mobitel ali 13 x 6 cm velik predmet v katerem je ves svet, prav tak kakršnega si lahko zaželim ...
Naj telefon ne postane središče mojega življenja, naj mi ne kroji vsakdana, naj me ne odtrga od pristnosti in lepote tega sveta. Sveta, ki ga lahko vidim, slišim, vonjam, čutim - vse to naenkrat. Zdaj, ta trenutek! Naj me očara resničnost, ker je lepa, pravzaprav mnogo lepša.




 Še besede Marka Rijavca ... 

"Malo se sprehodi po svetu. Poglej kavarne, poglej v čakalnice, predavalnice, trgovine, na hodnike, v dnevne sobe, poglej v katerikoli prostor, v katerem se ljudje družimo, in povej: se ti ne zdi, da je telefon je začel dobivati boj za naše odnose? Meni prav malokrat še uspe, da med pogovorom z ljudmi vsaj s koncem očesa ne ošinem telefona, če me čaka kak neodgovorjen klic ali sporočilo. Če pa nimam kaj početi, se priklopim na net in si ustvarim svoj svet. Svet, v katerem je vse, kot hočem. Le da sem v njem sam. Ker sem v tem svetu vedno v ospredju samo jaz – moje želje, moje odločitve, moje prioritete.
Tako telefon postaja moj najboljši in – žal – edini prijatelj.
Toda svoje odnose hočem nazaj!
Zato bom letos v postu preživel »40 UR BREZ TELEFONA«. Vsak dan v postu bom za eno uro svojega prostega časa, med 19.00 in 20.00 izklopil telefon in ta čas porabil za svoje odnose. Za druženje, za pogovarjanje, za prijateljstva, ne da bi me pri tem kaj motilo ali vznemirjalo. #Resničnost je lepša. Tudi če je težka, je lepša. Ker je samo v resničnosti jok res jok in nasmeh res nasmeh. Ker je samo resničnost trda in zahtevna in samo resničnost poboža in te objame.
Ena ura je zelo malo časa, verjamem pa, da bo naredila veliko spremembo v mojih odnosih."
O postni akciji: http://www.resnicnostjelepsa.si/
















Resničnost je lepa, pravzaprav mnogo lepša. Iz prihajajoče postne akcije bom odnesla več kot si danes predstavljam ... Povabljen/a, da se odklopiš z mano! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar