ponedeljek, 4. avgust 2014

Po kvas na policijo ...


Oj vsi!
Na sporedu je moje prvo javljanje iz Papue Nove Gvineje. Ker še nimamo dogodivščin iz klinike, saj se nismo še povsem odločili na kateri del vzhodne PNG naj gremo, podelim z vami le nekaj utrinkov ...

Zaenkrat me dežela močno spominja na Afriko; tropsko podnebje, rjave postave, neurejene ceste, palme in bananovci, petje nočnih žužkov, bose noge, potepuški psi, banane in sladek krompir ter seveda riž, mrzel "tuš", komarji in "kraljevsko" spanje pod mrežo, gostoljubje, pravi čaj z mlekom, dež, pisana oblačila (eno se mi že šiva), market, "good price", rdečkasta prst, preprostost ...

Nasprotje Afriki so cene. Stvari so dražje, bistveno dražje ... Za noč v leseni hišici, z elektriko in ventilatorjem, brez postelj, v družbi žužkov in podgan - pravzaprav njihovih kakcev, je potrebno odšteti 45 kin = 15 €.

V moji ljubi Sloveniji je ime Alison nenavadno in prava redkost. Baje nas je s tem imenom le 26. Tu jim je moje ime všeč. Pravijo, da si ga je lahko zapomniti. V nedeljo pri maši sem se rokovala s starejšo gospo: "Hi, I am Alison." "Oh, my name is Alison too!" Danes sem spoznala strica, ki iz posebnega lesa rezlja okraske in posodice, njegovi punci pa je ime Alison. Ne, tega res nisem vajena.

Tu smo s časom 8 ur pred vami. Vi se odpravljate spat, nas pa že budi petelin. Jaz pa takrat razmišljam o petelinjem davljenju ali ustrelitvi ali utopitvi ali ...

Kot sem rekla, še nismo prispeli na končni cilj ... Stvari žel niso preveč od nas odvisne. V igri je prevoz, vreme, denar, potreba po delu, dovoljenje ... Ampak upamo, da se konec tedna že utaborimo in končno razpakiramo stvari. Posledica tega je pogrešanje bodočih pacientov. Zato smo v roke vzeli gospodarjevega psička in začeli z zdravljenjem parazitov, garij in bolh ... Upamo, da se Snowiju stanje izboljša še pred našim odhodom.

Kuhamo si sami (hvala Bogu) in danes smo si hoteli speči kruh ... Po tem ko smo že kupili moko in mrzlično iskali še kvas, so nam povedali, da je za nakup kvasa potrebno imeti dovoljenje policije.

Toliko na kratko ... Nekaj fotk in filmček najdete tukajle: http://instagram.com/papua.nova.gvineja.2014

Za svoje fotkanje in filmčkanje pa še čakam na inspiracijo.
Mimogrede zdravi smo, celi smo, lepi vsekakor in še vedno lepo vzgojeni.
XOXO

Ni komentarjev:

Objavite komentar