ponedeljek, 2. junij 2014

"Poletni zajtrk"

Da ne bom pisala samo o Afriki, Indiji, o pomladi … Da bo poleg napisanih »neumnosti« še kaj uporabnega in koristnega. Pred nekaj dnevi sem izumila osvežilno pesto. Zdi se mi prav primerna za prihajajoče tople dni. Seveda je ne bi izumila, če ne bi sledila receptu iz revije, ki sem jo v DM-u dobila v vrečko poleg kupljene zobne paste in sponk za lase. Navadno mi grejo na živce te podtaknjene stvari, posebej reklame in jih največkrat raje kar vrnem, sicer moram napolniti prvi koš za smeti, ki ga zagledam … Tokrat pa se je velikodušnost prodajalke izkazala za dobro. Poleg nasvetov za ličenje, oblačenje in kakšne nezanimive zgodbe, je v tej reklamni reviji prostor tudi za recepte. Dobre in preproste recepte s privlačnimi fotografijami, ki kar kličejo, da tudi sam skuhaš/spečeš predstavljeno jed. Jed, ki jo omenjam naj bi bila primerna za zajtrk, čeprav je morda njena priprava neprimerna za tiste, ki jih zjutraj priganja čas. Pa naj preidem k vsebini … Ponujam ti kruhke s pesto, mozarelo in popečeno panceto.



Vse kar potrebuješ je:

  • Grah (zamrznjen, ki ga je potrebno predhodno odmrzniti ali konzerviran),
  • mozarela,
  • panceta,
  • kisla smetana,
  • parmezan,
  • limonin sok,
  • štruca kruha (ali še bolje, speci kruh kar sam/a).

Grah, ¼ kisle smetane in limonin sok - stisni vsaj polovico limone - zmešaj s paličnim mešalnikom, da nastane gosta zmes podobna pireju. Pesti dodaj nariban parmezan. V ponvi z malo olja popeci rezine pancete in jih položi na papirnate brisače, da te vpijejo olje. Na tanke kolobarje nareži mozarelo. Jed je skoraj že nared, le še sestaviti jo moraš. Na rezine kruha, ki jih lahko po želji predhodno še malce popečeš v toasterju na debelo namaži pesto, nanjo položi kolobarje mozarele in na vrhu dodaj pečeno panceto.
Verjetno se sprašuješ zakaj pišem, da sem izumila pesto iz graha in limone, če pa je recept pobran iz DM-ove revije … Pravzaprav sem kislo smetano zamenjala za maslo in namesto mete dodala malo več limoninega soka. Lahko pa poskusiš kateri recept je boljši! J



Slastno!


Poraja se mi vprašanje ali DM-ova revija izhaja (samo) enkrat na mesec? 


Ni komentarjev:

Objavite komentar