sreda, 7. maj 2014

Poglej drugače!


Hvaležen sem za ... 

Najstnika, ki ne pomiva posode ampak gleda TV, ker to pomeni, da je doma in ne živi na ulici ...


Za nered, ki ga moram pospraviti po zabavi, ker to pomeni, da sem obkrožen s prijatelji ... 


Za mojo senco, ki mi sledi pri opravilih, ker to pomeni, da sem na soncu ... 


Za kredit, ki ga moram odplačevati, za okna, ki jih moram pomivati, za streho, ki jo moram popraviti, ker to pomeni, da imam dom! 


Za vse pritožbe, ki jih imam čez vlado, ker to pomeni, da imam pravico svobode govora.


Za parkirno mesto, ki ga najdem čisto na drugem koncu parkirišča, ker to pomeni, da lahko hodim in imam prevozno sredstvo. 



Za gospo, ki v cerkvi za menoj poje brez posluha, ker to pomeni, da lahko slišim! 


Za skrbi in napete mišice na koncu dneva, ker to pomeni, da lahko marljivo delam!


Za obleko, ki mi je malo tesna, ker to pomeni, da imam kaj jesti ... 


Za budilko, ki zvoni prezgodaj, ker to pomeni, da sem živ! 


Lepo je življenje, le včasih moraš nanj pogledati malo drugače. 










Ni komentarjev:

Objavite komentar