torek, 24. december 2013

Vesel božič prav vsem!

Jaz: »Renee zakaj praznujemo božič?«
Renee: »Ker pride Božiček in bomo jutri odpirali darila!« J
Jaz (v mislih): »Ojoj, a smo jo res tako skomercializirali?
Ampak koga si prej postavila v štal'co?«
Renee: »Ja Jezuščka, sej si videla, zakaj me to sprašuješ?«
Jaz: »Torej zakaj praznujemo Božič?«
Renee: »Ker se rodi Jezus.«
Jaz (v mislih): »O hvala Bogu, saj mala pa le ve za kaj gre.
Bravo Renee, pet točk!«
Renee: »Ja ampak Božiček pa vseeno darila prinese …«




Vesel božič vsem vam, ki praznujete rojstvo Jezusa in vsem vam, ki ga ne. Vesel božič vsem vam, ki pričakujete darila in na nebu iščete jelenčke, sani in rdečo kapo. Vesel božič tudi vam, ki pogrešate sneg. Vesel božič vsem vam, ki se prav nič ne počutite praznično in vam tisoč lučk še vedno ne pričara pravega vzdušja. Vesel božič prav vsem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar